Ikke la smådeler senke driften
En sunn virksomhet har en jevn strøm av mennesker, varer og tjenester gjennom alle inngangspartiene hver dag. Men mye trafikk setter også dørene under press, siden hver lille komponent arbeider overtid for å holde dem i gang.
Det er derfor ASSA ABLOY Entrance Systems tilbyr bransjens mest komplette og fleksible løsninger for vedlikehold. Fordi selv noe så robust og godt utviklet som et ASSA ABLOY-produkt trenger vedlikehold og oppgraderinger for å holde seg i god stand.
Pakker for forebyggende vedlikehold
En ASSA ABLOY vedlikeholdsavtale sikrer pålitelig, sikker og bærekraftig drift av hvert inngangsparti som avtalen omfatter.
Med lokal tilstedeværelse og virksomhet i landet, har vi spesialiserte serviceteknikere på vakt for å hjelpe deg med forbyggende vedlikehold og service. Utstyrt med reservedeler og kunnskap og kompetanse fra den globale lederen innen adkomstløsninger, er de klare til å holde dørene og portene dine i gang.
Tre prioritetsnivåer
Klikk på pakkene for å se fordelene
|
Den ultimate beskyttelsen
Med full dekning, gjør gullpakken det mulig å planlegge og budsjettere utgifter årlig.
Gullpakken omfatter:
- Reservedeler ved nødutrykninger
- Arbeids- og reisekostnader ved nødutrykninger
- Utskifting av komponenter i henhold til forebyggende vedlikehold
|
|
Ekstra fordeler
Omfatter alle serviceanrop i arbeidstid. Sølvpakken gir deg sinnsro.
Sølvpakken omfatter:
- Arbeids- og reisekostnader ved nødutrykning
- Forebyggende vedlikehold
|
|
Planlagt service
Med planlagte besøk, betyr bronsepakken at du vet at dører og porter får regelmessig service og kontroll.
Servicefordeler med bronsepakken:
|
Inkludert i alle pakker
- 1–4 planlagte vedlikeholdsbesøk per år
- 24/7 prioritert telefontjeneste og rask respons
- Trygghets-, etterlevelses- og kvalitetskontroller