En handleopplevelse

Den nye Metro-butikken i St. Pölten er utformet for å gjøre det lettere å finne frem og mer behagelig for kundene å handle, sammenlignet med vanlige Metro Cash & Carry-butikker. Mens andre Metro-butikker har høye hyller og en begrenset oversikt over hvor varene befinner seg, er den nye St. Pölten-butikken langt mer brukervennlig.

Butikken har for det meste lave stativer, med store, tydelige skilt som gjør det enklere å finne frem. En kafé i midten av butikken sørger for et sted hvor kundene kan ta en pause, drikke kaffe eller bare samle tankene, og den sentrale posisjonen skaper en følelse av ro midt i butikken. Informasjonsskranken og kassene ligger ved siden av inn- og utgangen, slik at kundene får øye på dem med det samme de går inn i butikken.

Butikken er ikke bare lett å navigere i, den er også et komfortabelt miljø å handle i. Handleområdet er forbedret ved at de kjølige butikkområdene er redusert med rundt 50 prosent. Bare elementer som virkelig må holdes kaldt, er i avkjølte områder, og disse er skilt fra hovedområdet med isolerte automatiske inngangs- og utgangsdører. De automatiske dørene fører kundene gjennom de avkjølte områdene og forhindrer trengsel og unødvendig åpning. Dette gjør at kundene føler seg mer komfortable mens de handler og med større sannsynlighet blir værende lenger.

Som Andreas Prehal forteller oss, «Før hadde vi en standard Cash & Carry-butikk, nå har vi en handleopplevelse.»

Et produkt for alle behov

Se hele utvalget vårt av adkomstløsninger på nettet, med nedlastbare produktdata og teknisk informasjon. Finn løsningen for deg.